Jump to content


Saja tanya


  • Please log in to reply
19 replies to this topic

Irken_Kimi97 #1 Posted 05 March 2015 - 12:38 PM

    Corporal

  • Member
  • 3749 battles
  • 47
  • [MVPJR] MVPJR
  • Member since:
    12-02-2012
Korang rase memori apa yg paling lawak or paling indah yg pernah korang alami?

NaharArkwing #2 Posted 05 March 2015 - 01:15 PM

    Mr Scout

  • Member
  • 15530 battles
  • 8,828
  • [TROLL] TROLL
  • Member since:
    10-14-2012

Pijak satu papan reput menutup longkang, ingat kuat lagi.

 

Tiba2 kaki kiri terjerumus terus ke dalam bahagian kayu yg reput.... tersangkut. Nasib ada yg tolong angkat.

 

Dan yg paling indah... First date masa sekolah menengah dulu.... -dokidokikokoro-


Edited by NaharArkwing, 05 March 2015 - 01:18 PM.

Resurrected, and battle ready.


LiquidSnake #3 Posted 05 March 2015 - 03:18 PM

    Captain

  • Administrator
  • 6989 battles
  • 1,210
  • [WG] WG
  • Member since:
    09-12-2012

Musim raya bermain bunga api dan mercun, ada sekali main mercun lebah baling ke udara sekali dia terbang cantik je ke atas kepala sendiri, nasib baiklah ada songkok kan, kengkawan duk gelak tengok mercun lebah tu ligat berpusing atas songkok tu.. nasib baiklah kalo tidak dah lama ada pulau di atas kepala ni.



NaharArkwing #4 Posted 05 March 2015 - 03:51 PM

    Mr Scout

  • Member
  • 15530 battles
  • 8,828
  • [TROLL] TROLL
  • Member since:
    10-14-2012

View PostLiquidSnake, on 05 March 2015 - 03:18 PM, said:

Musim raya bermain bunga api dan mercun, ada sekali main mercun lebah baling ke udara sekali dia terbang cantik je ke atas kepala sendiri, nasib baiklah ada songkok kan, kengkawan duk gelak tengok mercun lebah tu ligat berpusing atas songkok tu.. nasib baiklah kalo tidak dah lama ada pulau di atas kepala ni.

 

Nasib tak botak belah atas tu Liq. Huahuahua!

Resurrected, and battle ready.


Irken_Kimi97 #5 Posted 05 March 2015 - 07:30 PM

    Corporal

  • Member
  • 3749 battles
  • 47
  • [MVPJR] MVPJR
  • Member since:
    12-02-2012
Memori pling indah aq dpt mandi kat air terjun Sg. Pandan. Best pastu main ducks&drakes kat situ n buat campfire dan bbq.

aken #6 Posted 10 March 2015 - 11:14 PM

    Sergeant

  • Beta-Tester
  • 16775 battles
  • 123
  • [CURRY] CURRY
  • Member since:
    05-14-2012
memori paling lawak ehh.. kaki kena terkam ngn kucing xpasal2 lompat mcm org gila hahah :v
Intel Core i5-4460 3.2GHz Quad-Core Processor | NZXT HAVIK 120 75.8 CFM CPU Cooler | MSI B85-G43 GAMING LGA1150 Motherboard | G.Skill AEGIS 8GB (1 x 8GB) DDR3 | Seagate Barracuda 2TB 3.5" 7200RPM Internal Hard Drive | Palit GeForce GTX 970 4GB JetStream |

LiquidSnake #7 Posted 30 March 2015 - 02:53 PM

    Captain

  • Administrator
  • 6989 battles
  • 1,210
  • [WG] WG
  • Member since:
    09-12-2012

View Postaken, on 10 March 2015 - 11:14 PM, said:

memori paling lawak ehh.. kaki kena terkam ngn kucing xpasal2 lompat mcm org gila hahah :v

 

Haha dulu pernah membela kucing juga, tengah sedap layan game tetiba terasa gigitan di jari kakiku.. tu dia si kucing nak bermanja sambil daku menjerit kesakitan.

NaharArkwing #8 Posted 30 March 2015 - 04:03 PM

    Mr Scout

  • Member
  • 15530 battles
  • 8,828
  • [TROLL] TROLL
  • Member since:
    10-14-2012

View Postaken, on 10 March 2015 - 11:14 PM, said:

memori paling lawak ehh.. kaki kena terkam ngn kucing xpasal2 lompat mcm org gila hahah :v

 

Itu nasib.

 

Lainlah kalau terloncat2 sambil bogel. Mende tu bergayut2, kucing ingat apa ntah, terus terkam.

 

Uuhhh.... 


Resurrected, and battle ready.


ForkUrEyes #9 Posted 30 March 2015 - 04:06 PM

    Major

  • Beta-Tester
  • 24317 battles
  • 7,777
  • Member since:
    07-23-2012
Bwk kete mak tanpa kebenaran pastu telanggar tembok pagar rumah. Kemek ngn calar sikit. Pastu dok diam xckp pape. Last2 kantoi jgk hmm.

Hahahahahaha


NaharArkwing #10 Posted 30 March 2015 - 04:12 PM

    Mr Scout

  • Member
  • 15530 battles
  • 8,828
  • [TROLL] TROLL
  • Member since:
    10-14-2012

View PostForkUrEyes, on 30 March 2015 - 04:06 PM, said:

Bwk kete mak tanpa kebenaran pastu telanggar tembok pagar rumah. Kemek ngn calar sikit. Pastu dok diam xckp pape. Last2 kantoi jgk hmm.

Masa kena kantoi, Fork tuduh kucing yg drive ke?

 

Ahaks.


Resurrected, and battle ready.


ForkUrEyes #11 Posted 30 March 2015 - 04:49 PM

    Major

  • Beta-Tester
  • 24317 battles
  • 7,777
  • Member since:
    07-23-2012

Tuduh dinding batu tu yg langgar kete, bkn kete langgar dy. hahak.

Pas kantoi dok diam je lah buat muka seposen. Abes duit belanja kne potong 2 bulan.

Dah lma pastu bwk lg kete tu, tp mintak la kbenaran. Kne saman pulak xda lesen. hmm..


Hahahahahaha


NaharArkwing #12 Posted 30 March 2015 - 05:53 PM

    Mr Scout

  • Member
  • 15530 battles
  • 8,828
  • [TROLL] TROLL
  • Member since:
    10-14-2012

View PostForkUrEyes, on 30 March 2015 - 04:49 PM, said:

Tuduh dinding batu tu yg langgar kete, bkn kete langgar dy. hahak.

Pas kantoi dok diam je lah buat muka seposen. Abes duit belanja kne potong 2 bulan.

Dah lma pastu bwk lg kete tu, tp mintak la kbenaran. Kne saman pulak xda lesen. hmm..

 

Tuduh dinding plak. Kreatip betul.

 

Tu la... carik penyakit kan... dah dpt ubat. Tuh mesti kena potong duit belanja lg lah tu sbb nk bayar saman nyer pasal. Ahaks.

 

Ni nk citer sikit pasal memori pahit yg sampai skrg abg masih akur walaupun ayah dh meninggal dunia. pasal rokok. Dah masuk tingkatan 1 mmg lah dah nak berjinak2 nsk isap rokok. Jd nak cuba2, kidnap rokok ayah sebatang. Dah hisap, tak abis, tak psl2 ayah naik ke bilik, kantoi.....

 

Ayah teruih mengamuk, bantai abg guna tali pinggang askar yg tebal tuh sampai berbirat2 belakang. Tak abis dgn tu, kena belasah sampai patah tulang rusuk, dan hampir2 kena hentak dgn tong gas kosong, nasib mak tahan. Ayah dh rilek sikit, antar abg ke klinik.

 

Sampai sekarang abg tak pernah sentuh rokok, hisap pun tak, apatah lagi beli. Heh heh.


Resurrected, and battle ready.


ForkUrEyes #13 Posted 30 March 2015 - 05:55 PM

    Major

  • Beta-Tester
  • 24317 battles
  • 7,777
  • Member since:
    07-23-2012

View PostNaharArkwing, on 30 March 2015 - 05:53 PM, said:

 

Tuduh dinding plak. Kreatip betul.

 

Tu la... carik penyakit kan... dah dpt ubat. Tuh mesti kena potong duit belanja lg lah tu sbb nk bayar saman nyer pasal. Ahaks.

 

Ni nk citer sikit pasal memori pahit yg sampai skrg abg masih akur walaupun ayah dh meninggal dunia. pasal rokok. Dah masuk tingkatan 1 mmg lah dah nak berjinak2 nsk isap rokok. Jd nak cuba2, kidnap rokok ayah sebatang. Dah hisap, tak abis, tak psl2 ayah naik ke bilik, kantoi.....

 

Ayah teruih mengamuk, bantai abg guna tali pinggang askar yg tebal tuh sampai berbirat2 belakang. Tak abis dgn tu, kena belasah sampai patah tulang rusuk, dan hampir2 kena hentak dgn tong gas kosong, nasib mak tahan. Ayah dh rilek sikit, antar abg ke klinik.

 

Sampai sekarang abg tak pernah sentuh rokok, hisap pun tak, apatah lagi beli. Heh heh.

 

Ganasnya. :ohmy:

Hahahahahaha


NaharArkwing #14 Posted 30 March 2015 - 06:00 PM

    Mr Scout

  • Member
  • 15530 battles
  • 8,828
  • [TROLL] TROLL
  • Member since:
    10-14-2012

View PostForkUrEyes, on 30 March 2015 - 05:55 PM, said:

 

Ganasnya. :ohmy:

 

Ayah pun tentera. Mmg lah brutal yak amat.

Tp... ibu bapa yg terbaik pada zaman 70, 80 dan 90 an. Mmg lah ganas cara didikan, tp hasilnya anak2 yg mmg akur dan hormat. Perfect seadanya.


Resurrected, and battle ready.


aken #15 Posted 30 March 2015 - 07:34 PM

    Sergeant

  • Beta-Tester
  • 16775 battles
  • 123
  • [CURRY] CURRY
  • Member since:
    05-14-2012

View PostNaharArkwing, on 30 March 2015 - 06:00 PM, said:

 

Ayah pun tentera. Mmg lah brutal yak amat.

Tp... ibu bapa yg terbaik pada zaman 70, 80 dan 90 an. Mmg lah ganas cara didikan, tp hasilnya anak2 yg mmg akur dan hormat. Perfect seadanya.

 

zaman2 hanger.. getah paip.. cawan suma bole terbang dh kena dhh.. menyesal xmo buat lg :v
Intel Core i5-4460 3.2GHz Quad-Core Processor | NZXT HAVIK 120 75.8 CFM CPU Cooler | MSI B85-G43 GAMING LGA1150 Motherboard | G.Skill AEGIS 8GB (1 x 8GB) DDR3 | Seagate Barracuda 2TB 3.5" 7200RPM Internal Hard Drive | Palit GeForce GTX 970 4GB JetStream |

LiquidSnake #16 Posted 30 March 2015 - 07:51 PM

    Captain

  • Administrator
  • 6989 battles
  • 1,210
  • [WG] WG
  • Member since:
    09-12-2012

Hahaha sebagai laki pastinya akan cuba hisap rokok ni.

Ingat lagi waktu form 3, habis PMR dah masa tu.. ada lawatan ke pangkor dengan rakan-rakan sekelas. Kononnya nak bergaya depan awek-awek kat situ..

dah la tak tau beli rokok apa, selamba cuba rokok Camel tanpa filter tu. Tak tau masa tu sedut camne, main sedut jela sedalam-dalamnya sekali...

 

Asap tersangkut dan tak boleh nak nafas sekejap.. nasib baik tak arwah, sebab peristiwa tu lah sampai sekarang tak hisap rokok ahaha. 

Hari pertama cuba dah gagal... 



NaharArkwing #17 Posted 30 March 2015 - 08:11 PM

    Mr Scout

  • Member
  • 15530 battles
  • 8,828
  • [TROLL] TROLL
  • Member since:
    10-14-2012

View Postaken, on 30 March 2015 - 07:34 PM, said:

 

zaman2 hanger.. getah paip.. cawan suma bole terbang dh kena dhh.. menyesal xmo buat lg :v

Ni mesti gangster masa kecik2 ni kan?

 

Jgn ckp hanger jer... hanger besi, berus sental, tukul besi pun dah rasa. Huh.

View PostLiquidSnake, on 30 March 2015 - 07:51 PM, said:

Hahaha sebagai laki pastinya akan cuba hisap rokok ni.

Ingat lagi waktu form 3, habis PMR dah masa tu.. ada lawatan ke pangkor dengan rakan-rakan sekelas. Kononnya nak bergaya depan awek-awek kat situ..

dah la tak tau beli rokok apa, selamba cuba rokok Camel tanpa filter tu. Tak tau masa tu sedut camne, main sedut jela sedalam-dalamnya sekali...

 

Asap tersangkut dan tak boleh nak nafas sekejap.. nasib baik tak arwah, sebab peristiwa tu lah sampai sekarang tak hisap rokok ahaha. 

Hari pertama cuba dah gagal... 

Noob smoker..

 

Lololololol. Tp bagus dak Liq tak sentuh rokok.  Susah nk cari geng yg tak merokok langsung.......


Resurrected, and battle ready.


Gunner7th #18 Posted 31 March 2015 - 08:42 AM

    Staff sergeant

  • Member
  • 21128 battles
  • 381
  • [RECO] RECO
  • Member since:
    07-28-2013
pengalaman yg tak bole lupa kene cekup dgn jabatan agama islam palsu masa tgh dating dgn awek..yg syoknya salah sorang yg menyamar tu kawan aku sendiri..memang kene gelak la sbb kawan aku tu kaki mabuk pastu datang 'operasi' siap pakai jubah. haha

DonRadin #19 Posted 31 March 2015 - 11:08 AM

    Private

  • Beta-Tester
  • 33645 battles
  • 7
  • Member since:
    07-08-2012
Bwahahaha

Irken_Kimi97 #20 Posted 14 April 2015 - 04:08 PM

    Corporal

  • Member
  • 3749 battles
  • 47
  • [MVPJR] MVPJR
  • Member since:
    12-02-2012

Nsib baik aq x pernah sentuh rokok.

 

Ade mase tgh syok main WoT, tibe2 kcing aq lompat at PC pastu duk atas keyboard pastu dah tank aq masuk tasik TTATT






1 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users